Tilaus- ja toimitusehdot

Maksaminen verkkokaupassa

Verkkokaupassamme voit maksaa kaikkien kotimaisten pankkien verkkopankkipalveluilla, yleisimmillä luottokorteilla, laskulla tai MobilePay-sovelluksella.

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä

Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com

Tilausvahvistus ja maksuvahvistus

Saat sähköpostiisi sekä tilausvahvistuksen ja kuitin Miriam’s Oy:ltä että maksuvahvistuksen Paytrail Oyj:ltä. Jos tilaus- tai maksuvahvistusta ei tule, pyydämme ottamaan yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen myynti@miriams.fi.

Tilauksen noutaminen tai toimittaminen

Tilaus on noudettavissa valitsemananne ajankohtana Kahvila Miriam’sista osoitteessa Asemakatu 12, 40100 Jyväskylä. Noutaminen on mahdollista kahvilan aukioloaikana.

Toimitusalueemme kattaa koko Jyväskylän. Huomioithan kuitenkin, että valittuasi toimituksen, tilauksen hintaan lisätään kilometriperusteinen kuljetusmaksu, jonka lähtöhinta on 10 euroa. Verkkokauppamme laskee kilometrimäärän ja perittävän maksun automaattisesti hyödyntäen Google Maps -sovellusta. Suosittelemme ilmoittamaan toimitukselle toivomanne ajankohdan niin, että mihin kellonaikaan mennessä haluaisitte toimituksenne olevan perillä, esim. “klo 8 mennessä”. Pidätämme oikeuden aikaistaa toimitusajankohtaa, jos toivomanne kellonaika ei ole mahdollinen. Ilmoitamme muutoksista mahdollisimman pian.

Yritysasiakkaat

Rekisteröityneiden yritysasiakkaiden on mahdollista sopia kanssamme laskutussopimus. Lasku lähetetään kuukausittain tai sopimuksen mukaan. Yksittäisistä laskuista ilman laskutussopimusta perimme 5 euron laskutuslisän. Sopimusasioista pyydämme olemaan yhteydessä sähköpostitse osoitteeseen myynti@miriams.fi tai puhelimitse p. 0504329711.

Asiakkaan henkilötietojen käsitteleminen

Miriam’s Oy on sitoutunut käsittelemään asiakkaidensa henkilötietoja huolellisesti ja asianmukaisesti. Voit lukea lisää tietoturvaselosteestamme.

Tilauksen palauttaminen tai peruminen

Miriam’s Oy:n verkkokaupassa myytävillä tuoretuotteilla ei ole palautusoikeutta, jota kuluttajansuojalain mukaisesti ei ole helposti pilaantuvilla elintarvikkeilla. Miriam’sin verkkokaupassa myytävillä muilla tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden peruutusoikeus. Halutessasi peruuttaa tilauksen, jota ei vielä ole noudettu tai toimitettu, pyydämme ottamaan yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen myynti@miriams.fi.

Virheellinen tuote, reklamaatio

Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan mahdollisimman pian yhteyttä joko puhelimitse tai sähköpostilla osoitteeseen myynti@miriams.fi. Käsittelemme jokaisen reklamaation yksitellen ja tapauskohtaisesti, ja olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian.

Riitatilanteissa sinulla on mahdollisuus hakea neuvoja ja opastusta kuluttajaneuvonnasta tai kuluttajariitalautakunnasta.