Miriam's Herkkukauppa

VALITSE TUOTEKATEGORIA

Salaatit

Saatavilla 8.4.
MLL:n ruoka-apukampanja - lasten salaatti
MLL:n järjestämä ruoka-apukampanja, jossa myös Miriam's on mukana. Voit tukea lapsiperhettä ja yritystämme ostamalla MLL-annoksen.
Saatavilla 8.4.
MLL:n ruoka-apukampanja - annossalaatti
MLL:n järjestämä ruoka-apukampanja, jossa myös Miriam's on mukana. Voit tukea lapsiperhettä ja yritystämme ostamalla MLL-annoksen.
Saatavilla 8.4.
Vuohenjuustosalaatti
Miriam'sin hedelmäinen ja täyteläinen vuohenjuustosalaati on ehdoton suositus juustoja rakastavalle!
Saatavilla 8.4.
Kana-caesarsalaatti
Usein yksinkertaisin on maistuvinta! Pääraaka-aineena tässä salaatissa on uunissa paistamamme yrttimaustettu kotimainen kana.
Saatavilla 9.4.
Kana-halloumisalaatti
Yrttimaustettua kanaa ja paistettua halloumijuustoa ; vastustamaton makuyhdistelmä Miriam'sin tapaan
Saatavilla 8.4.
Halloumisalaatti
Miriam'sin suosittu raikas ja hedelmäinen salaatti halloumijuuston ystäville.
Saatavilla 9.4.
Kana-vuohenjuustosalaatti
Kanavuohenjuustosalaatti on suosituimpia salaattejamme, todellinen klassikko!
Saatavilla 9.4.
Fitness-salaatti kanalla
Fitness-salaatti on kevyempi, mutta ruokaisa vaihtoehto! Paljon kasviksia, raejuustoa, yrttimaustettua kanaa ja paahdettuja siemeniä.
Saatavilla 8.4.
Lohi-caesarsalaatti
Miriam'sin maukas lohi-caesarsalaatti on yksinkertaisuudessaan mainio klassikkosalaatti. Jokaiseen salaattiannokseen kuuluu tuore talon leipä ja levite.
Saatavilla 8.4.
Loimulohisalaatti
Miriam'sin loimulohisalaatti vie suuremmankin nälän! Lohen lisäksi salaatista löytyy muun muassa keitetty kananmuna, talon krutonkeja ja sinappista jogurttikastiketta.
Saatavilla 9.4.
Barbeque-kanasalaatti
Miriam'sin barbeque-kanasalaatti maistuu lounaaksi tai illalliseksi monelle sellaisellekin, joka ei yleensä niin salaateista välitä.
Saatavilla 8.4.
Tofusalaatti
Miriam'sin tofusalaatti on raikas valinta! Tästä vegaanisesta salaatista löytyy tofun lisäksi muun muassa avokadoa.
Saatavilla 8.4.
Fitness-salaatti lohella
Fitness-salaatti on kevyempi, mutta ruokaisa vaihtoehto! Paljon kasviksia, raejuustoa, loimulohta ja paahdettuja siemeniä.